2015. január 15., csütörtök

Gyerekdalok 2.


Tavaszi szél vizet áraszt, virágom, virágom
Minden madár társat választ, virágom, virágom

Hát én immár kit válasszak, virágom, virágom
Te engemet, én tégedet, virágom, virágom

Zöld pántlika könnyű gúnya, virágom, virágom
Mert azt a szél könnyen fújja, virágom, virágom

De a fátyol nehéz gúnya, virágom, virágom
Mert azt a bú földig húzza, virágom, virágom



*

Cirmos cica haj
Hova lett a vaj?
Ott látom a bajuszodon
Most lesz neked jaj



Ha én cica volnék,
100 egeret fognék.
De én cica nem vagyok,
egeret sem foghatok.

*

Hopp, Juliska, hopp, Mariska,
Sej, gyere vélem egy pár táncra,
Sej, gyere vélem egy pár táncra.

Fogd a kontyod, hogy ne lógjon,
Sej, hogy a hajtűd ki ne hulljon,
Sej, hogy a hajtűd ki ne hulljon.

Fordulj bolha csosszantóra,
Járd meg a táncot régi módra,
Járd meg a táncot régi módra.

Így kell járni, úgy kell járni,
Sári, Kati tudja, hogy kell járni,
Sári, Kati tudja, hogy kell járni.






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

(c)2009 Családunk gyűjteménye. Based in Wordpress by wpthemesfree Created by Templates for Blogger